Ilmainen WiFi
Ilmainen aamiainen‎

AAE Howard Js Hotel at JFK

Ilmainen peruutus Varaamalla yli 2 vuorokautta etukäteen voit peruuttaa ilmaiseksi.

ei arvioita
95 arvostelua
Vain kiinteistöjä arvosteluja viimeisten 12 kuukauden aikana saada arvosanan.

Kiinteistövälitys Kuvaus

Detta AAE-hotell ?r ett av 3 AAE-hotell som vi erbjuder i New York.
Erbjudanden f?r AAE New York dig: Den fria frukosten, den fria flygplatsen skickar, b?st l?gen.

Rummen f?r erbjudanden f?r AAE-vandrarhemNew York de toppna 8 vandrarhem privata med den privata badrummen, fritt parkera, den fria wifien, den fria frukosten, fri flygplats skickar, och dubbelrum p? billigt pris priss?tter av 78 USD per natt. Du kan anv?nda NY-g?ngtunnelen fr?n mindre d?refter 2 stadskvarter fr?n v?r d?rr f?r att ta riktar g?ngtunnelen (metro) f?r att tajma kvadrerar p? den ber?mda 42nd gatastaden centrerar f?r $1,75 USD. G?ngtunnelen fungerar 24 timmar om dagen, 7 dagar en vecka. V?rt erbjudande ?r det mest billiga avtalet i New York. Please ser v?r webbplats f?r f?rdiga riktningar. Om du ankommer p? det Amtrack drevet, eller vinthunden i stad centrerar New York p? den storslagna centralstationen, kan du anv?nda ?den e-? g?ngtunnelmetroen riktar till v?rt vandrarhem f?r mindre d?refter $2,00. Ankommer New York fr?n JFK-flygplats med v?rt fritt skickar, och du kan r?ddningpengar med inget taxa kr?vt f?r ditt hela stag.

Vi erbjuder hotellet f?r AAE Howard jet, med den fria flygplatsen skickar, den fria frukosten och fri wifi. Deluxe privata rum med privat badrumstart s? low som $69 USD f?r 2 folk. G? till g?ngtunnelen - Metro fr?n v?rt l?ge

Vi erbjuder vandrarhem f?r AAE Central Park, dorms?ngar endast $33 USD, och lokaliserat i stad centrera p? Central Park den ?vrev?stra sidan. Endast 100 m?ter till g?ngtunnelen - metro
All AAE-rekvisita accepterar AAE-kuponger f?r besparingar av 5% av din rumslutsumma till och med Januari 2010

Please ser att v?r riktningssida p? v?r webbplats f?r telefonnummer till appellen f?r fri flygplats skickar.

Vi ser fram?triktat till ditt stag med oss i NewYork,
AAE-vandrarhem bemannar

Tarkista saatavuus